lördag 5 augusti 2017

Månadssammanfattning: Juni + juli

Missade att sammanfatta läsningen i juni, så här kommer uppdatering för två månader.
I juni och juli har jag läst många böcker i läsutmaningen #sommarbingo2017
Jag har långtifrån hunnit blogga alla, men många av dem finnsr.

I juni försökte jag läsa Håkan Nesser på engelska i min van Veeteren-utmaning.Läs varför det inte gick inte så bra här. I juli hade vi uppehåll i den läsutmaningen.

Hyllvärmare ska jag också läsa och i juni blev det Bokklubben vid livets slut av Will Schwalbe och i juli Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E. Lockhart.

Barn- och ungdomsboksutmaningen pågår även om det är sommar och i juni läste jag April, April av Mattias Edvardsson (berättelse i jag-form) och i juli Gregor från Ovanjord av Suzanne Collins (av författare utanför Europa).


2 kommentarer: