fredag 2 juni 2017

Färjan: #sommarbingo2017 (kryss nummer 1)



Kryssar första rutan "En som handlar om resor" i #sommarbingo2017 efter att ha läst Färjan i nästan ett svep. Effektivt berättad med ett enormt läsdriv. Jag har åkt på några Finlandskryssningar och Mats Strandberg har fångat miljön och många av de typiska "karaktärerna" på ett väldigt pricksäkert och målande sätt. Men det här med vampyrerna ... nja, det är otroligt slabbigt och slår ibland över så att det blir fånigt istället för läskigt. När jag nu tagit mod till mig för att läsa skräck får det ju vara ordentligt läskigt! 😉

#älskapocket #västmanbok

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Anyuru är läskig men på en annan nivå

      Radera
    2. Ska läsa hans senaste på semestern.

      Radera
  2. Jag började läsa den här när jag var på Vi Läsers författarkryssning. Men jag var glad att jag inte hann så långt innan resan var över. För hua!!!

    SvaraRadera