fredag 12 februari 2016

Tävla om signerat ex av Älskaren från huvudkontoret

Nej, nu piggar vi upp den här grå fredagen med en utlottning av pocketaktuella Camilla Grebes bok Älskaren från huvudkontoret. Jag har två signerade ex att tävla ut och du deltar genom att lämna en kommentar här på bloggen där du berättar namnen på duon som (förhoppningsvis!) löser brottet  i denna bok?

Jag behöver ditt svar senast på söndag kl. 21 och därefter meddelas vinnarna. Glöm inte att lämna en e-postadress där jag kan nå dig. Lycka till!




8 kommentarer:

  1. Peter och Hanne är det som ska försöka lösa brottet :) Så nu hoppas hoppas hoppas jag att jag vinner :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte haft turen att få läsa boken ännu, så jag har googlat, och enligt Adlibris så är det kriminalpolisen Peter Lindgren och beteendevetaren Hanne Lagerlind :) Håller tummarna för att turen är på min sida.

    SvaraRadera
  3. Peter Lindgren och Hanne Lagerlind är det. Hoppas på att vinna!

    SvaraRadera
  4. Duon är Peter Lindgren och Hanne Lagerlind.
    Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis - du har vunnit ett ex av boken.
      Mejla din adress på vastmanlandskan[at]gmail.com

      Radera
  5. Peter Lindgren och Hanne Lagerlind! Hoppas hoppas :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis - du har vunnit ett ex av boken.
      Mejla din adress på vastmanlandskan[at]gmail.com

      Radera
  6. Helena i Uppsala
    Peter Lindgren, resignerad men rutinerad kriminalpolis, och beteendevetaren Hanne Lagerlind

    SvaraRadera