tisdag 10 november 2015

Utlottning: Böckerna om Cavendon Hall

Nej, men nu muntrar vi upp den här gråtrista månaden med en utlottning av några glammiga böcker!

I samarbete med Harper Collins Nordic lottar jag tre bokpaket som innehåller de båda böckerna Familjerna på Cavendon Hall och Kvinnorna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford.

Böckerna beskrivs som "En strålande familjesaga för Downton Abbey-fans" och det låter väl inte så tokigt?

Vill du också ha dessa två böcker? Då ska du bara lämna en kommentar (glöm inte att ange din e-postadress) här på bloggen senast den 15 november, så delar du i utlottningen. 

Själv ska jag spara läsningen till december, då det blir feel good-tema här på bloggen.









Update: dessa lyckligt lottade får varsitt paket. Grattis Sara PepparkakaBoklysten och Christin.

20 kommentarer:

  1. Håller alla mina tummar!
    Annetr@kubikon.se

    SvaraRadera
  2. Vill absolut vara med! Mail: tompirjo@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jamen ja, jag vill pigga upp november! sarapepparkaka@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hon var min favoritförfattare på 80-talet och jag trodde faktiskt att hon inte levde längre. Naturligtvis skulle jag vilja vinna :)
    mejla.monika[kanelbulle]gmail.com

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅ du vet att jag vill ha :-)

    SvaraRadera
  6. glömde adressen såklart christin@kommatillpunkt.se

    SvaraRadera
  7. Jag deltar gärna i utlottningen. Min mail är lena.westman@telia.com

    SvaraRadera
  8. Vill absolut vara med. Har läst en del böcker av Barbara Taylor Bradford men inte dessa två. Gillade de jag har läst så nu hoppas jag ju på vinst.. Min mail: tavlaren@telia.com

    SvaraRadera
  9. Som sagt, you had me at Downton.. :) Vill såklart pröva lyckan i din utlottning! tuvalisa1@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Med några timmar kvar av den 15:e nov vill jag gärna testa min lycka. Får erkänna att jag knappt sett ett helt avsnitt av Downton Abbey men Barbara Taylor Bradford har än så länge inte gjort mig besviken. :-) /Amela
    funlovin_83@hotmail.com

    SvaraRadera