fredag 28 september 2012

Möten på bokmässan

Som vanligt ser man alltid Björn Hellberg och Jan Guillou (Jag såg inte Jonas Gardell, annnars brukar han också vara självklar). Lasse Berghagen är väldigt lång. Felicia Fäldt stog framför oss i en kö. Trängdes med Martin Haag och Katerina Janouch bland pocketböckerna hos Piratförlaget. Peter James konverserade min kollega.

Jag träffade Lisa på Onekligen och fick mitt ex av Het signerat av henne och hennes medförfattare. Jag gjorde bort mig inför Kim. M. Kinselius. Jag störde Nilma en stund i hennes arbete. Jag hann prata lite och gå på seminarie med fina vännen och bokbloggerskan Annika. Jag fick säga hej till och krama om "mina" författare och "min" illustratör - Marie på Mamosa, Linda och Jessica. Kramande en fd. kollega i farten.

Önskar som alltid att jag hunnit med att träffa flera personer, men känner mig nöjd och glad ändå.

2 kommentarer:

  1. Lyssnade på Felicia Feldt seminarium idag. Oväntat intressant så nu är jag plötsligt sugen på att läsa boken. Kändisspaning har jag förstås också ägnat mig åt. :)

    SvaraRadera
  2. Aha, jag har inte känt mig sugen alls. Du får rapportera om du läser boken.

    SvaraRadera