lördag 22 september 2012

Kvällens godnattsaga: Vem-böckerna

Ikväll läste vi Vem är arg? och Vems byxor? av Stina Wirsén. Det är också Lilla T:s pekböcker som nu kommit fram igen. Jag tycker att de är söta. Barnen verkar gilla dem. Maken tycker att de är förfärliga ;)













Jag har tidigare tipsat om att Vem-böckerna finns som app. Om man gillar stilen så kan men passa på att se filmen Liten Skär och alla små brokiga (efter boken med samma nemn av Carin och Stina Wirsén) som har premiär på bio i dagarna.

6 kommentarer:

  1. Robban tycker inte heller om dem, jag är helt galen i allt Wirsénarna gör :) nåja, Stellan S verkar vara på vår sida ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det någon killgrej? Ja, förutom Stellan då.

      Radera
  2. Ååh Vem-böckerna tycker jag är superfina! Köpte faktiskt en på bokmässan förra året, även om jag inte har några barn än ;)

    SvaraRadera
  3. Älskar dem! Men jag hörde att just i Lund skulle de inte visa filmen (eller i alla fall en biograf) :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur är kommer den visas på en annan biograf. Jag vill gå med lilla T.

      Radera